Categories Advertising

  • Merk revitalisering

    By admin on 23/03/2016 in
    Elk merk heeft onderhoud nodig. Niet alleen om visueel op te frissen, maar vooral om relevant te blijven voor de doelgroep. Het constant veranderende […]
    0
  • real estate communication

    By admin on 19/05/2015 in
    Op het gebied van Real estate communicatie heb ik ruime ervaring. Hieronder een korte beschrijving van de bedrijven en werkzaamheden. […]
    0
  • Van Gogh Museum

    By admin on 14/02/2014 in
    › Ontwikkeling visuele identiteit Bij ontwerpbureau Koeweiden Postma was ik als Senior ontwerper betrokken bij voor het ontwikkelen en implementeren van een […]
    0
  • NL Museum vereniging

    By admin on 14/02/2013 in
    › Campagnebeeld en affiche De Nederlandse Museumvereniging (NMV) behartigt de belangen van ruim 400 musea en is een brancheorganisatie met een heel […]
    0
  • nctw

    By admin on 12/02/2013 in
    › Character tekenen › Stijl ontwikkelen Voor een jaarlijks terugkerend wetenschappelijk festival voor kinderen en jongeren: ‘Scientific’, vraagt organisator NCWT (Nederlands Centrum voor Wetenschap en […]
    0
  • Rabo-Mobiel

    By admin on 11/02/2013 in
    Positionering en advies › Communicatiemiddelen en verpakkingen ontwerpen › Inspiratievoorbeelden en guidelines ontwikkelen Vanaf de start van Rabo Mobiel vroeg de Rabobank om in kaart […]
    0
  • WEKA uitgeverij

    By admin on 11/02/2013 in
    › Huisstijl ontwikkelen › Communicatiemiddelen ontwerpen  Weka uitgeverij is een uitgever van vakinformatie. Zij bieden een assortiment met online informatieproducten, seminars, tijdschriften, nieuwsbrieven, boeken […]
    0
  • Gemeente Amsterdam

    By admin on 11/02/2013 in
    Visuele stijl stadspas ontwikkelen › Passen ontwerpen › Communicatiemiddelen ontwerpen Stadspas is een initiatief van de gemeente Amsterdam en heeft als doel de drempel […]
    0
  • KPN

    By admin on 03/02/2013 in
    › Brand Identity ontwerpen en implementeren › Diverse middelen ontwerpen  KPN klopte bij bureau Koeweiden Postma aan met een probleem. Een grondige revitalisering was […]
    0
  • Rabobank

    By admin on 03/02/2013 in
    › Merkstijl ontwikkelen ›  Richtlijnen ontwikkelen  › Diverse communicatiemiddelen ontwerpen In 2003 kwam de Rabobank bij Design-bureau Edenspiekermann met de vraag om één merkidentiteit te ontwikkelen […]
    0