Categories Corporate Identity
- 
						
Merk revitalisering
By admin on 23/03/2016 inElk merk heeft onderhoud nodig. Niet alleen om visueel op te frissen, maar vooral om relevant te blijven voor de doelgroep. Het constant veranderende […]0 - 
						
logodesign
By admin on 14/02/2015 inDapperbuurt De levendige Amsterdamse Dapperbuurt met in het hart de Dappermarkt kreeg in 2025 een nieuwe huisstijl. Qrius Qrius is […] - 
						
Van Gogh Museum
By admin on 14/02/2014 in› Ontwikkeling visuele identiteit Bij ontwerpbureau Koeweiden Postma was ik als Senior ontwerper betrokken bij voor het ontwikkelen en implementeren van een […] - 
						
Gemeente Amsterdam
By admin on 11/02/2013 in
Visuele stijl stadspas ontwikkelen › Passen ontwerpen › Communicatiemiddelen ontwerpen Stadspas is een initiatief van de gemeente Amsterdam en heeft als doel de drempel […] - 
						
KPN
By admin on 03/02/2013 in
› Brand Identity ontwerpen en implementeren › Diverse middelen ontwerpen KPN klopte bij bureau Koeweiden Postma aan met een probleem. Een grondige revitalisering was […] - 
						
Nuon
By admin on 03/02/2013 in
Merkidentiteit ontwikkelen › Middelen en guidelines ontwikkelen Begin 2001 vroeg Nuon een (visuele) merkidentiteit te ontwikkelen met het bestaande beeldmerk als vertrekpunt. Door het […] - 
						
Rabobank
By admin on 03/02/2013 in
› Merkstijl ontwikkelen › Richtlijnen ontwikkelen › Diverse communicatiemiddelen ontwerpen In 2003 kwam de Rabobank bij Design-bureau Edenspiekermann met de vraag om één merkidentiteit te ontwikkelen […] - 
						
Heineken
By admin on 03/02/2013 in
› Corporate identiteit ontwikkelen Heineken, één van de grootste bierbrouwers ter wereld, kwam met een droomopdracht: ontwikkel een nieuwe internationale Corporate […] 
															










