Categories Corporate Identity

  • Merk revitalisering

    By admin on 23/03/2016 in
    Elk merk heeft onderhoud nodig. Niet alleen om visueel op te frissen, maar vooral om relevant te blijven voor de doelgroep. Het constant veranderende […]
    0
  • logodesign

    By admin on 14/02/2015 in
    Qrius Qrius is een onderzoeksbureau voor de kinder- en Jongerenmarkt. Kluwer, VB Magazine logo Voor de restyling van het vakblad […]
    0
  • Van Gogh Museum

    By admin on 14/02/2014 in
    › Ontwikkeling visuele identiteit Bij ontwerpbureau Koeweiden Postma was ik als Senior ontwerper betrokken bij voor het ontwikkelen en implementeren van een […]
    0
  • Gemeente Amsterdam

    By admin on 11/02/2013 in
    Visuele stijl stadspas ontwikkelen › Passen ontwerpen › Communicatiemiddelen ontwerpen Stadspas is een initiatief van de gemeente Amsterdam en heeft als doel de drempel […]
    0
  • KPN

    By admin on 03/02/2013 in
    › Brand Identity ontwerpen en implementeren › Diverse middelen ontwerpen  KPN klopte bij bureau Koeweiden Postma aan met een probleem. Een grondige revitalisering was […]
    0
  • Nuon

    By admin on 03/02/2013 in
    Merkidentiteit ontwikkelen › Middelen en guidelines ontwikkelen Begin 2001 vroeg Nuon een (visuele) merkidentiteit te ontwikkelen met het bestaande beeldmerk als vertrekpunt. Door het […]
    0
  • Rabobank

    By admin on 03/02/2013 in
    › Merkstijl ontwikkelen ›  Richtlijnen ontwikkelen  › Diverse communicatiemiddelen ontwerpen In 2003 kwam de Rabobank bij Design-bureau Edenspiekermann met de vraag om één merkidentiteit te ontwikkelen […]
    0
  • Heineken

    By admin on 03/02/2013 in
    › Corporate identiteit ontwikkelen Heineken, één van de grootste bierbrouwers ter wereld, kwam met een droomopdracht: ontwikkel een nieuwe internationale Corporate […]
    0